kunde inte låta bli

Börjar bli sjukt tråkigt med korsorden. Nu vill jag bara heeeem ! Lägga mig på soffan och titta på tv. Tycka synd om mig själv. Kanske dricka lite  Cola. Fast jag igentligen inte ska dricka cola på vardagarna längre. Men har ju en halv flaska kvar sen i helgen. Och den kommer ju bli avslagen annars så jag kanske måste (A)

Jag försöker lura alla att jag inte alls är lessen. På jobbet frågar dom om jag är förkyld. Jo ja de är jag ju.. Men att ögonen är röda beror inte på det.
             

Jag blir tokig på att det är så jäklaomöjligt att få tag på den där Primern som jag vill ha !
Finns ju för fan inte nånstans.
Har kollat på alla sidor på internet ju..
Less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0