Krigarprinsessa

Till att börja med så ska jag bara säga Grattis till Jesper som fyller 21 år idag :)



Sen ska jag berätta att jag har sovit till nu haha. Har matat hundarna (synd att en vägrar äta) och nu sitter jag och tittar på Xena Krigarprinsessan.
Drömde även en skitmysko dröm inatt. Drömde att jag red på typ världens största häst på ridskolan. Alltså på nån slags ridlekltion, dom andra i min grupp hade pygme hästar jämfört med mig. Det var ju jätte kul att rida på den Höhö. Men sen när jag skulle borsta av den i boxen så sjönk jag ner i boxen för det va skitmycket halm. Så jag kom typ inte ut därifrån haha. Och så lägger sig den megastora hästen ner och typ försöker sparka mig i ansiktet med bakbenen (jag stog vid huvudet) haha. Jag hoppas inte min häst tänker prova det nån dag. Hon har broddar haha.



Jag ska börja klä mig som Xena tror jag.
Lite kallt kanske, men fan va hett med läder ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0