Kan inte Donken bil nyttigt ?

Snart har halva min jobb dag gått. Skönt tycker jag. I morgon tänker jag iaf soooova ut :) fast kan nog inte så så himla länge ändå haha. Ska ju packa och fixa inna jag åker. Och de ska man inte göra under stress för då glömmer man hälften av alla viktiga saker som ska med.
Läre nog även ta en promenad med min stackars häst. Hon har ju ont i benet så kan behöva komma ut och sträcka på sig lite. Känns taskigt att hon ska behöva ta mig på ryggen då när hon har ont, bara för att jag är lat haha ;) Så jag går brevid istället.

Snart är det lunch iaf. Jag ska stanna och köpa mat och ta med till Gth. Blir Donken IGEN ! ( mammas ide ) (A)
Jag som inte ska svulla nått under veckorna, hade jag ju tänkt göra i helgen istället haha ;) Men vi får väll äta sallad tills vi spyr jag och Ida. Och grogga på morotsjuice så det blir lite mindre kalorier ;)
Tanken på att en cider är som en Pizza  gör ju festen lite mindre rolig haha.



Gamla damen min ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ;P

2009-01-29 @ 12:29:14
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0