jag ser det snöar

Jag och lilla äcklet har legat på soffan och tittat på tv ända sen 9 typ. Hade tänkt tagit världens sovmorgon jag, men fick först kliva upp typ kl 7 för att Enzo skrek och ville ut. Tänkte att vi kunde sova vidare sen om han fick ligga hos mig. Men nä han hoppa ner, och ja kan ju inte ha han på mitt golv medans jag sover för då gör han bara massa tok. Så jag stoppa in han i hans  bur igen och så somnade jag om. Men sen runt 9 började han skrika och skälla haha. Han var mycket bestämd med att han faktiskt måsta få komma ut så jag klev upp.

Så himla skönt att jag lyckades somna inatt iaf, Det känns mycket bättre nu. Är nog för att det känns mer och mer overkligt. Vi pratar ju ändå varje dag så.

Just ja, det snöade ute för en stund sen, Nu slutar det nog snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0