Hjälp någon ?

Tiden går huur sakta som helst. Känns som jag suttit här hela dagen, fast det har jag verkligen inte (A) haha.
Lite mer än en timme kvar nu bara ;)
Sitter och kollar lite i en gammal tidning som jag har här. Hittade sidan där det står om den där Primern som jag vill ha. Jag har letat som en tok efter den men hittar den inte. Hittade iaf märket på Kicks i gävle när jag va tid före jul. Men kom inte ihåg exakt vad det stog på den som va i tidningen. Dom i butiken sa att den jag letade efter va den dom hade på flaska för 700 kr haha. OJ jävlar tänkte jag, men jag vart tveksam och tog den inte. Kände att de stämde inte in med den jag såg i tidningen. Och nu när jag tittar så va det en tub till att börja med, och inte en flaska som dom hade i butiken. Den kostar hälften så mycket och hette nått helt annat än den på kicks gjorde. Så tur jag inte köpte den :) Men nu kvarstår att hitta den som finns i tidningen !

Estee Lauder, Spotlight skin tone perfector heter den iaf som jag vill ha. Nån som vet var man kan få tag på den ? :)

Tänkte även slänga in en liten bild på ett par skitläckra skor som finns på Nelly ;)


Metal High Heels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0