God morgon !

Uppe tidigt idag jag. Hovslagaren ringde ju och väckte mig klockan 9 haha. För att berätta att han tyvär inte hinner ta henne idag, utan får bli i morgon. Eventuellt lika tidigt som han ringde idag. Känns ju lite pissigt, att behöva kliva upp tidigt, men hon behöver ju nya skor om hon ska klara av att gå upp och ner för backen där haha.

Nu tittar jag på smallville, tråkigt att de bara är avsnitt som jag redan sett nu för tiden. Men blir väll lätt så när man tittar på tv mest av alla i kommun ;)  soffpotatis.com 


Blir nog en promenad idag också, kändes skönt att gå av sig lite igår kväll. Men blir nog inte så sent idag, skulle ju se film ikväll och så tänkte jag lägga mig i tid eftersom jag förmodligen ska upp tidigt till stallet i morgon.




Blir väll dags att börja rida igen, efter hon fått sina nya skor i morgon ;)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Vilken fin pålle du har :) Själv äger jag två stycken Irish Cobar :)

2009-01-22 @ 15:21:04
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0