Utmanad

Snart är det dags att äta. Kevin och amanda har gjort mat och fixat : ) jag har bara varit i stallet jag haha. Fast jag har ju också dammsugit och torkat lite golv efter det också.

Utmanad har jag blivit igen också av Ida ;P

Reglerna:
Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.



Kevins 18års fest hemma hos oss. Henke och Jens proppar i sig mina goda popcorn ;)

Jag tänker dock inte utmana sex personer för jag vet ju som sagt inte vilka som läser min blogg, Förutom Ida och jag tror inte hon vill få samma utmaning en gång till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0