Bingolotto

Nu spelar vi bingolotto, och jag vinner inget :( !!  Är paus nu så bloggar lite för jag har ju blivit utmanad i Idas blogg. Så lär väll försöka fylla i den då hehe.

Utmanad - Lista tre favoriter


Favorit mat; Tacos, plankstek och wook med ris.

Favorit dryck; Coca Cola, Vatten och Funlight saft

Favorit godis; Chips, popcorn och lakrits

Favorit glass; Cartedor (stava?), melon och päron ( alltså i kulglass dom sista)

Favorit färg; Rosa, svart och röd

Favorit film; Step brothers, Ace ventura och white chicks

Favorit serier;  desperate housewives, greys anatomy och vänner (gammalt men loveli)

Favorit bloggar; Denna, Denna och Denna

Utmana 3 personer:  Jag vet faktiskt inte vilka jag ska utmana, för jag vet inte vilka som läser min blogg, kan ju inte umana Ida för hon har ju redan gjort det ;P Så ja, ni som läser, nu kan väll göra den alla som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0