taskig display

Godmorgon !  Lite i efterhand så där. Har ju vart uppe ett tag. Vaknade av att det såg ut att vara soligt ute så skulle jag kolla på tlfn vad klockan var. Jomen tjena det gick ju bra hehe. Min display mådde inte helt bra, gör den fortfarande inte men den har blivit lite bättre iaf. Man kan urskilja konturer iaf ;P

Vi har iaf ätit frukost nu, och pratat om dagen hehe. Ska iväg och åka lite skridskor senare. Blir väll en liten hockeymatch mellan oss också ;P Fast vi är bara 5 som ska åka haha . Hoppas jag inte slår ihjäl mig.

Skulle behöva städa mitt rum också hehe. Minst sagt :P Får se om jag orkar, Ska åka och byta lite mer broddar ikväll också. Om jag hittar nån sån där spray som löser upp rost och sånt. Så det kanske går att skruva löss broddarna haha.




Ja vet att tfln är lite sliten. Men jag har ju ändå haft den i snart 3 år också ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

köp ny nuuuu

2009-02-21 @ 14:52:51
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0