Trött var det jag.

Så nu är min kväll avklarad. Lets är också klart nu och George åkte ut. Ja tycker nog att Carl Jan skulle ha åkt ut för länge sen. Men george tycker nog innerst inne att de är lite skönt att åka ut. Han ser ju så nervös ut jämt och ser inte ut som han tycker det är så där skitkul.
Men jag är glad att mina favoriter är kvar iaf ;P Fast Morgan är min största favorit, men jag gillar Laila och Magnus också ;P

Nu ska jag ta och sova tror jag. Är trött som ett arsel kan jag säga. Vart ju ganska sent i går som sagt, men det var de värt ;)
Hoppas hoppas hoppas! att jag inte har blivit smittad av Nelly. Då börjar jag seriöst grina. Så vi får väll se, hur många som slåss om toan i morgonbitti hehe. Jag har iaf närmast iaf ;P

Kommentarer
Postat av: Sofia

jasså han känner jag till ;)

tar en del kort på de olika tävlingarna, så jag tror jag tagit något kort när han kör :P

jodå knutstorp gillar jag, det är en av de banorna jag bor närmst så :)

2009-02-21 @ 01:04:24
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Ida

men ge mig mer carl jan på dans golvet! haha

2009-02-21 @ 14:33:34
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0