trött som tusan

Sitter och jobbar idag ja. Det var på tiden ;) Var inte så pigg i morse bara, fy tusan jag är ju van att få sova klart innan jag kliver upp nu för tiden. Men jobba måsta man ju ;P
Snart så är det iaf lunch och den är efterlängtad kan jag säga ! Jag har ju skitsvårt att få i mig frukost på morgonen, det måste gå nåra timmar innan jag blir hungrig liksom. Men att vänta till lunch, är fööör länge haha. Iaf när man kliver upp kl 7 :P

Får se vad som står på menyn idag då, har inte fått svar från mamma än. Jag vill ju gärna inte åka och äta själv haha. För då kommer jag bara ta donken så jag kan åka hem och sätta mig. Kul och sitta på en resturang själv nånstans liksom.

Btw, Någon som vet nått företag som är sugen på att sponsra lite motorsport. Få synas i tv och så där i sommar :)  Kan säga att det är många ögon som kommer titta på den bilen ;)  --->  Kevin Engman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0