Städ dag

Idag är jag trööööttt haha. Men de är ju inte så konstigt kanske ;P
Hade iaf en super trevlig kväll jag, hoppas på en repris snart :)  Fint hår hade jag också eftersom jag tvättade det med mitt nya schampo och balsam :D Loreal professional absolute repair. Fast bra och det vart lättare att reda ut och som det stog :) Så ja det var nog värt pengarna.

Idag så har vi städdag jag och mamma. Fast hon städar mer än mig, jag har bara dammsugit än så länge. Nelly har magsjuka också, så jag har ätit mig mätt på vitpeppar typ. Funderar på att ta en klunk sprit också, för att vara extra säker liksom ;) Men det får vänta tills jag inte behöver köra nå bil, på en stund iaf.

Ikväll så blir det Lets Dance, och jag känner på mig att Morgan kommer äga stort igen :D

Kommentarer
Postat av: Ida

vad gjorde du igår kväll då? :D

2009-02-20 @ 13:34:42
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0