sandviken rockar!

Nu var man hemma igen, i tråkiga söderhamn. Alltid lika lessamt att komma tillbaka efter en skitrolig helg nån annan stans. Alltid lika roligt hos Ida :)  Och ute kvälle i lördags vart kanoners ;D Lite mkt sprit kanske haha, men jag har inga minnesluckor iaf ;)  Mådde dock Apa när jag vaknade igår. Så vart en bakis, film , mys söndag igår :) Började med att kolla på the exorcism of emily rose. Den va rätt bra faktiskt, kändes som den liksom inte var överdriven. Med tanke på att den ska vara som den riktiga historien liksom. Sen kom Karin också :) Och vi drog igång en till läskig film, Solstice. Den va skitbra tycker jag iaf :) Välgjord och bra handligt, Sket ner mig några gånger också haha. Vart svettigt där i soffan ett tag, vi satt ju typ i knä på varandra haha. Sen efter den så tittade vi på en skitäcklig med nån jävla clown. Han va iaf en clown en del av filmen. Blääää, hatar clowner. Fick ett hyffsat bra slut den filmen iaf, minns inte ens va den heter.
Så avslutade vi med att kolla klart på Little man, så jävla söt ;D haha.

Efter den så brummade jag och Karin hemåt. Det va trevligt med lite sällskap, vart lite mycket prat bara så vi missade några avfarter ;) Men vi löste det haha. Jag kom väll hem typ 11 jag iaf. Somnade på en gång.

Nu längtar jag till nästa gång :) vi har inget datum inplanerat, men hoppas det inte dröjer alltför lång tid iaf :) Kommer ruttna bort här i söderhamn annars ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

det kommer inte bli så långt dit! får vi hoppas. jag jobbar ju tydligen två helger i rad ja i februari. annars hade vikunna ta det sista helgen i februari ju

2009-02-02 @ 15:21:05
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Karin

Glömde jag nå i din bil?

Saknar nämligen en sak :P

2009-02-03 @ 12:26:52
URL: http://tornros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0