Nya hörntänder

Det vart ingen ridtur, jag orkade inte mocka åt den andra för det va jäääääätttte stökigt i båda boxarna. Så räckte med att mocka åt min tyckte jag. Så tog en lång promenad med henne istället. Så fick jag röra lite på mig också. Vart ganska mycket också, djupsnö och knöligt. Så nu känner man sig nyttig :)

Har ätit nu och kollar på Det Okända. Jag tror ju på spöken och sånt jag, så jag tycker det är ett mycket spännande program ;)

Ska väll åka å handla efter det, måste köpa nå tugg ben eller nått till äcklet för han har hörttänderna kvar och det är på väg ut nya. Så vill att han ska tappa dom snart så jag inte får operera bort dom :S Har jag inte råd med haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jasså du tycker också det? :)

naj, men jag ville jättegärna, tjatade så, men bor i malmö så det var lite för långt tyckte mamma och pappa.. ;)

var du där då?

2009-02-07 @ 18:36:16
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0