klääääder

Jäklar vilken sovmorgon det vart idag. Men va ganska sen igår också, med allt. Vart ju en promenad med hundarna efter maten (vi åt typ 9 haha ) och efter det så duschade jag och sen vart det film.
Men i morgon så blir det upp i tid iaf för ska jobba :)

Jag vill ha mera jobb, så jag får mera pengar så jag kan köpa massa kläder ;D Men är mycket roligare med sommarkläder så jag vill ha sommar också ;P Det går ju inte att fixa med pengar tyvär.
Men på krogen så får man ha klänningar iaf, fast det inte är sommar ;) Men för att gå på krogen så skulle man behövt ett umgänge, ser lite illa ut att gå ut ensam kanske. Och mitt umgänge finns ju inte i närheten tyvär :( hehe

Sweet Top  Zip Shoulder Top

                                        Ooooh gillar rosa ;)

ASOS Sweat Lounge Hoodie Dress  Unique Boutique Multicoloured Sequin Dress

                      Vilken mysig                                         Mm Läcker

Skulle inte vara helt fel att ha i garderoben ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0