Jeans Leggings

snart så får jag sluta :D det gillas hehe. Vart ju en sån tok stressig lunch, så jag känner verkligen för att slänga mig på soffan nu ;D Men jag ska nog åka till stallet direkt efter jobbet, bara hem och byta kläder först. Skönt att ha det gjort när jag ändå inte ska rida, är på tok för kallt ute haha. 

Alltså jag blir galen på alla kläder som jag vill ha ! Och att sommaren är så långt borta.
Ge mig klänningar, shorts, kjolar, snygga bikinis, fina sommarskor, söta linnen och Bruna ben ;D Love it !
Längtar tills värmen strömmar in. Det stog ju i expressen igår att Värmen kommer !  Jag räknar ner.

Vill också ha ett par jeans leggings. Har inte vart så sugen på sånna förut när dom kom, men nu vill jag nog ha ett par, ser ut som jeans men skönare :) Jag får ju sånna hemska märken runt höfterna efter jeans. Men dom är ju inte så heta upp till ett par leggings, liksom inge fickor eller så. Men det löser man med att ha långa tröjor över :) Låter hur bra som helst ;D

 
Sa ju det, Skitläcker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0