jag glömde..

Melodifestivalen kunde man ju inte missa igår.
Jag tyckte helt klar att Alcazar var bästa låten, den va riktigt skön faktiskt :) Sen efter dom så måste jag ju säga att Scotts var bra. Ugglas gillade jag INTE. Alltså hon är en skönt tjej och så, men låtern var inte bra. Det ska vara lite drag i låtarna tycker jag ! Och hon som sjöng första låten. Minns inte ens va hon heter hehe, låten va inget vidare. Och det finns bara en tjej som klär i så där mkt läder, och det är Xena ! Man tittade ju bara tuttarna när hon var i bild för man bara väntade på att dom skulle ploppa ut.
Tjejjen i Alcazar däremot, hennes Lila dräkt, den Älskade jag :) Riktigt snygg !

Så nu har jag fått det sagt också ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

du är utmanad i min blogg

2009-02-08 @ 17:45:08
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0