ett ben i tallriken

Vilket himla roligt liv jag har. På tal om att det snöar ute. Kan det inte bara bli sommar nångån !? Tänkt vad underbart att få glida omkring i fina sommarkläder med mina lilla Chihuahua ;) yeah

Nu håller vi oss inomhus istället ;P för det mesta haha. Tittar på tv nu, Rachel Ray :)  Dom hade besök av hon som spelar mot Mc Dreamy i filmen Förtrollad, han va tydligen en bra kyssare. Va besviken man hade blivit om hon sagt nej haha. Han är bra läcker iaf ;) Motorsports kille är han också, ett STORT plus ;)) höhö

Enzo är helt galen i sina leksaker. Han leker så himla galet med dom liksom kastar dom åt helvete. Finns en hund till som leker så, och det är Idas hund Athena :) Sötisar . I morse när jag satt och åt frukost, så lekte han med sitt tyg ben eller vad det kallas. Och helt plöstligt så låg benet i min tallrik haha. Man får passa sig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0