didn´t see that coming

Nu är mina sysslor för idag avklarade iaf. Har varit i stallet, och på hockeyn. Björte var också där och kikade ;P
Har handlat nu också så väntar på att maten ska bli klar nu, mycket mumsig mat är det vi ska äta iaf.
Ikväll så är det Navy cis som gäller. Nya avsnitt, det gillas :)


Lite jobbigt vart det nu, det känns jätte jobbigt iaf. Kanske bryr mig lite för mkt igentligen, men sånt kan man ju inte styra över tyvär. Jag önskar någon kunde förklara för mig varför allt blir som det blir, varför man känner som man gör osv. Jag vill ha allt glasklart hehe.

Kommentarer
Postat av: Ida

tell me babe!

2009-02-18 @ 19:16:53
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0