Broddbyte dags

seg idag som vanligt. Även fast jag sover lääänge, så känner jag att jag verkligen inte orkar kliva upp när det börjar bli dags ;P Illa.
Har tittat på mitt program på tvn nu iaf. Är inget mer bra nu på några timmar hehe. Ska höra med mamma och jag får hänga med dom och käka lunch, fanns ingen bra frukost här hemma så är hungrig nu ;P

Idag så måste jag nog byta broddar på Lussi. Fy fan jag har verkligen gruvat mig över det. Är så jävla jobbigt. Stå med böjd rygg för det första, och sen ha en fjärdedel av en hästs tyngd i mina armar samtidigt som jag ska skruva lös broddar som sitter stenhårt ! Ajaj, får ont i ryggen bara av att tänka på det. Okej kanske inte riktigt en fjärdedel när jag tänker efter. Jag hade nog inte orkat bära 120 kg hehe.


Den här vill jag ha !
Hur läcker som helst.

Love Kills Slowly Bikini

Fast just nu skulle jag nog inte
se så läcker ut i den ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0