Besatt ?

Måndag, och en ny vecka börjar. Aaaah jag vill ju ha nått att göra , nått inplanerat ! år så tråkigt att vara hemma :/ Finns absolut ingenting kul att göra på helgerna, jag sitter bara hemma hela tiden.

Jag vill vara hos Ida varje helg, det är mkt roligare där hehe.

Men men, det är som det är det..

Iaf så drömde jag en skithemsk dröm :S Jag drömde att vi var hemma hos Ida, eller jag, hon och kristofer bor ju redan där. Hennes mamma var också där. Och dom hade badkar som jag skulle bada i haha ;)
Men iaf, jag hade Enzo med mig. Och han vart besatt av djävulen :S De var skitäckligt för man såg på ögonen att nått var fel, och han bara morra åt mig hela tiden. Och så fick han min tlfn att skicka sms till sig själv med fula ord. Typ hora och sånt. Fan va rädd jag vart, satt och grina hela tiden jag ville ju inte att min lilla hund skulle vara besatt :/
Men han va normal när jag vakna iaf ;D wihooo !

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahaha men cp dröm!!! Jag blir ju arbetslös efter februari så det är väl bara att du tar med enzo och häst och flyttar hit. haha

2009-02-09 @ 11:15:00
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0