Älskling :)

Nu har jag iaf fått igång tvn igen. Eller tvn funkade men dosan med alla kanaler ballade ur. Stängde av och på sig själv heeela tiden så jag vart lite sur. Men nu har den börjat funka igen iaf :)

Gud vad rolig hund jag har :) Man kan sitta och titta på han hela tiden och bara skratta, sötnos ;P Leker med sin egen mat gör han också.
Nu är han ute och studsar i snön också ;D

Ska nog ta och äta nått snart, vart så sugen när man såg all mat på Rachel Ray. Jag älskar hennes program :) Hon är så himla söt, och maten hon gör se alltid så himla smaskig ut. Fast den är säkert skitäcklig haha.



Älskling  ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

han kan ju itne synas nu när han går ut. måste ju vara minst 1 dm över hans huvud! haha. caaaaaarl jan

2009-02-08 @ 16:32:33
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0