Tisdag

Gud va jobbigt det var att kliva upp idag. Trött som tusan är jag, fast jag gick och la mig strax efter 10. Känns ju bra liksom. Drömt massa knas med så känns inte som att ja sovit nått alls.
Fick sms av Ida igår kväll med, så ja vaknade till llite. Söderhamn kanal 5 nu! stog det. Nääe tänkte ja, men sen vart ja nyfiken och slog på tvn ändå. Och de va tre killar från Söderhamn med i Silent Library. Men ja kände inte igen dom. Kollade bara va Ida menade sen stängde jag av och somnade om ;P Vet inte ens vilka som vann.

Nu sitter jag med handduk på huvudet, har sovit med inpackning i så jag sköljde ur de i morse. Vet inte hur bra de är att göra så, men de känns bra iaf ;P
Ser på the Voice nu, de va inte igår liksom. Eftersom ja vart i söderhamn några dagar.
Josefine är borta så Sanna Bråding är med istället. Yes kul att veta..

Näää, ja längtar tills dagens föreläsning är över så man får åka hem och sova!



Ååååh saknar racingen ! Men snart så, bara 6 månader kvar till sesongen drar igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0