Tisdag

Är det inte typ dan före dan före dan ? nånting haha.
Mycket att fixa idag iaf. Stallet vid lunch, men hinner inte rida idag. Måste iväg och fixa lite saker efter stallet med, och efter de ska jag till farmor och farfar för lite "mini julafton" eftersom ja inte kan vara med dom på riktiga julafton :) Vi åker ju till stugan i rättvik i morgon. Shit måste tvätta och kolla var alla mina vinterkläder är. Skidor och grejjer :P Men ska bli mysigt att komma bort över jul iaf :)

Ser på smallville nu, de måste ja ju se för har ju lite hemmatid innan lunch iaf ;P Då jag måste till stallet.
En liten lista kanske, de e ju fan skitroligt med listor ;D 

 

Senaste

Låt du hörde: Mando Diao - Gloria
Film du såg: Den uppföljaren till hollywood gigolo

Mat du åt: Potatisgratäng

Kram: minns ja inte

Puss: Enzo

Känslan: Trött

Resa: mantorp ? eller resa med flyg, Spaninen när vi va på tävling.

Glädje: hm, vet inte.

Dröm: Hemligt ;)

Person du träffade: Mamma

Personen du pratade i telefon med: Pappa

Personen du fick sms av: Kevin

Gången du åt 7-eleven korv: Har ja aldrig gjort.

Gången du var utomhus: Igår.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: I söndags.

Saken du köpte: drivled och termostat.

 

Allmänt:

Ska bli skoj: faktiskt att börja i skolan igen ;P

Ska inte bli skoj att: städa min lägenhet sen efter lovet.

Sparar till: inget

Pålägg som gäller: smör ?

Önskar att jag var bättre på: att hålla rent hemma haha.

Dagens dryck: Vatten.

Vad saknar du: Sommaren !

Tre band/artister: Lady Gaga, Britney och Idol Erik ;)

Vad har du gjort idag: sett på tv än så länge.

Brukar du svära mycket: Haha ja att ja brukar.

Hur tidigt stiger du upp: Beror på va ja ska göra dagen efter. halv 7 om de e skola.

På helgerna: Är det fest ;)

Vad ska du göra ikväll: Baka knäck

Hur många timmar sover du per natt: minst 8 om de e en bra natt ;P

Vem är snyggast i världen: Paul Walker !

Vad är det för veckodag: Tisdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Lärde känna en viss person :)

Favoritplagg i garderoben just nu: mina svarta leggings

Längd: 1.67

Vikt: 52

Byter gärna garderob med: Paris Hilton

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: mamutjägarna

Mitt rum kan beskrivas som: ett datarum

Mig själv med tre ord (just nu): trött, sliten, stressad.

Jag tränar: Stenhårt på gym! nee, ja tränar inget ;)

Jag ville bli när jag var liten: veterinär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0