Tenta dag

Shit många dagar sen ja va uppe så här tidigt nu ;P Åh vad jag kommer att somna när jag ska åka hem i eftermiddag :P
Inte kunde jag somna inatt heller, fy fan va irriterande. Fattar inte min hjärna att ja skulle upp tidigt idag liksom, behöver sööööööömn haha. När jag väl somnade så drömde jag värsta mysko. För att jag bodde i en stor tvåvåningslägenhet. Och fick främmande på kvällen, av 2 killar som ville se på tv med mig haha. Och båda hade med sig presenter, Parfym! hahahaha. Undra ja om de betyder att de e dags för mig att duscha ;P
Sen helt plötsligt så va jag någon annanstans, med min kusin. Och de va en karl i röda badbrallor som hade värsta showen med delfiner. Så vi hoppade i vi med och badade lite med dom haha ;P Och sen va ja tillbaka i min lägenhet, fast då bodde jag med pappa helt plötsligt. Och vi hade en lite fågel i en bur. Och vi funderade om inte den behövde rastas, för vi hade aldrig sett den kissa i buren så vi antog att den förmodligen ville göra det utomhus haha. Shit skaffa aldrig fågel :P

Nee, nu ser ja på the voice iaf, de va inte heller igår liksom ;P Dom har ju gått hem för längensen när jag kliver upp annars ;P Ska dricka lite te nu och försöka repetera lite muskler. Tror de kommer gå asbra på tentan idag! eller inte...


Kommentarer
Postat av: Ida

Varför?! Hon har ju inte märkts någonting alls, jag visste inte ens att hon existerade tills hon kom upp där. Och jag hade lätt låtet min karl stå kvar om jag vann idol :)

2009-12-14 @ 11:08:41
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0