Söndag

Yes uppe tidigt idag. Kom hem från stallet för en stund sen. Och trött ett as är jag. För det första så kunde ja knappt sova sen ja vaknade på natten nångång och kollade ut genom fönstret och såg att det kräksnöade ute. Jag ville verkligen inte behöva kliva upp.. Ut i bilen som tack och lov stog i carporten, så ja slapp skrapa rutorna. Bara sova av den lite för de hade ju blåst in snö på framrutan fast den va inkörd med framdelen först.
Plogat var de inte heller och ja såg inte ett smack. Lyckades ta mig ut bakom en traktor, fast den plogade inte. Så de enda ja fick av den va massa snö som blåste på mig.. Bläääää. Ja e så sjukt less på snöööö! Och när jag åkt hem från stallet så hade dom ju plogat den stora vägen som man kommer ut på, så de va ju en jävla skitstor snövall när ja skulle ut, va bara att ta fart det och köra igenom. Sen vart de några meter i blindo med snö över hela bilen haha. Ja tamefan att dom inte ploga Alla vägar :P

Hemma nu iaf, finally. Ska ta och trampa ett tag på crosstrainern innan frukost, gör ju mest nytta då ;)



Va väll ungefär så här det såg ut, Fast mer snö på backen. Och tänk er i en lite högre hastighet med.
Är de det som kalls för snöblindhet ? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0