Söderhamn

Tentan gick ju sådär haha. Vi hade pluggat på helt fel saker tydligen, lite lurad kändes de ju :P Men men, hoppas ja inte klara de så ja får göra omtentan. För ja känner att de här kunde ja gjort bättre bara ja pluggat in annat än bara musklerna och alla skelettdelar å sådär.  Jaja, får se sen hur de gick ;)

Efter tentan så åkte jag hem och packade iaf, han ju inte göra de igår som ja hade planerat. Fastnade vid datan och så vart de massa med plugg :) Hade skapligt ont i ryggen iaf efter ja bärt alla mina väskor ut i bilen, vart tre omgångar haha.
Och de va inte lätta saker direkt, ja e bra på att packa med mig mkt saker :P
Överlevde iaf hela vägen hem, trots att de va skithalt. Mina dubb e nog helt nerslitna dom. Har ju åkt rätt mkt på barmark så man e ju inte förvånad igentligen.

Nu sitter vi och ser på Simon och Thomas, ja fick inte se Ullared :(  crap liksom..
Sen blir det massa bra på tv, den nya sjukhus serien och bones :) Och sen måste ja sova, ska upp i skaplig tid i morgon hade ja tänkt, iväg och rida innan ja ska klippa mig. Jobbigt att bli korthårig :(( men what to do liksom ;P



Min nya frisyr ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0