Slötorsdag

Shit seg jag. Kan ju bero på att ja suttit inne mest, men ja va slö redan när ja va på promenaden i morse. Så skyller nog lite på min förkylning med. Ja har ju en jäkla huvudvärk som inte vill ge sig, sjukt jobbigt. Så blir nog tidig kväller idag, upp och plugga i morgon. I skolan alltså. Ska träffa magda innan också så ska vi lägga upp hur vi ska göra med knästräckarmuskeluppgiften som vi har till nästa vecka hehe. Men de blir nog bra :)

Guuud vad jag längtar till lovet nu. Ska bli så grymt skönt att få vara hemma ett tag :) Rida lite, saknar ju Lussi gumman när ja är här.. Ska äta ihjäl mig på knäck och pepparkaksdeg också :D för de får man när de e jullov ;)

Kollar på simpsons nu iaf. Men mitt lilla äckel, han är en sån översittare haha. Ställer sig på mina axlar och kollar runt i lägenheten och morrar, kaxmört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0