Paradise

E ja tvungen att se på nu, väldigt mycket mot min vilja. Kevin måste absolut se det. Å va är de ja hör de första dom säger e Fitta! hahahaha otippat.
Ja ville hellre se oskyldigt dömd juuu :P

Shit va de har snöat idag på tal om paradiset liksom. När ja kom till stallet började de verkligen bara tokösa ner. Kuuul, fick inte ens tag på hästen när ja skulle ta henne ur hagen. Inge ide att jaga henne heller för då ramlar hon väll igen haha :P Så dom fick stå, och äta lite mat istället.
När ja skulle hem från stallet sen vart de ju intressant kan ja säga. Såg inte ett piss ! Och de vart värre och värre bara, såg inte var diket var eller mitten på vägen. De va bara vitt precis överallt, dom ja mötte körde mitt i vägen så ja e inte förvånad om ja va uppe på cykelvägen och åkte haha ;P
Men tog mig hem iaf, I kick ass på att köra bil ;) höhö

Vart lunch sen iaf, men Kevin, mamma och Gunilla. Aspendos vart de, dom har ju typ stans godaste sallad :) Och sen åkte jag och kevin till fotogrejjset, dom ska ju fixa tackkorten till sponsorerna. Jaja, de va typ min dag då :P


Kommentarer
Postat av: nathalie

kims blogg har blivit SNÖ BLOGGG hahah, allt handlar om snö och snö och snö;)

2009-12-17 @ 01:38:34
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0