Nice

Ååååh va ja hatar att kliva upp tidigt. Helt förskräckligt trött är ja, och idag har vi dubbeldag.. :( Kallt är de också, flera minusgrader. Eller nån iaf, har inte kollat termometern men kallt som fan är de iaf. Så idag så håller jag tummarn för att jag får upp bildörren, att den startar och att det GÅR att skrapa rutorna. Jag kommer ihåg förra vintern, när man skulle upp och åka till stallet. Det var sån tjock is på rutorna att det inte gick att skrapa. Det såg ut som ett grumligt badrumsfönster liksom, skräck läge haha. Man fick typ försöka hacka lös bitar som man kunde bryta loss. Fast riktigt så kallt är de nog inte idag, men ändå ;P

Kollar på Julkalendern nu iaf, känner mig tvungen eftersom Nathalie gör det ;P
Men hittils så suger den pung iaf. Tacka vet jag Sunes Jul och Mysteriet på Greveholm! Allram Est va också bra ;) En banan, en banan, en liten liten banan! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0