Men jävligt kuuul!

Somnade på soffan jag, när jag kom hem till mig igen. Så missade typ hela robinson haha. Vaknade när liliana åkte ut, och lagom till dom visade vad som ska hända nästa vecka. Dom håller i och ska hugga huvudet av en stackars skrikande kanin. Fy alltså. Ja lovar ja e hellre hungrig än dödar en kanin.. Barbariskt haha ;P

Ser på film nu iaf, och i pausen så skulle ja ut med Enzo och hämta min väska som va kvar i bilen. Den stora väskan med kläder liksom. Och gissa vad, hela bilen va genomfrusen ! Ja fick fan inte upp nån dörrjävel. Så det slutade med att ja slet sönder 3 naglar!! Det är sånt som gör ens dag liksom......... Var fan e sommaren ?


Kommentarer
Postat av: Ida

OJ, haha stackare! :p

2009-12-13 @ 15:23:10
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0