God Morgon

Äntligen fick jag min sovmorgon. Men ja har sovit dåligt inatt, är nog för att ja är förkyld. Ont i huvudet har jag också. Men jag har iaf vart ute på en powerwalk med Enzo idag. Så nu är min hjärna förfrysen och skallen värker ännumera. Ska väll invänta hungern nu då, så ja får i mig lite frukost :P Behöver energi till att plugga och städa idag. Jag är även sugen på att plocka fram mitt tvspel nu när jag har en hel dag ledig :) Va ju aslänge sen jag spelade, och lite bilspel skulle inte sitta fel ;)

När jag vaknade i morse så började jag tänka på nytorp helt plötsligt. Kanske nått ja drömt som fick mig att göra det, men gud saknar det stället. Dom söta hästarna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0