God ass morgon

Ja verkligen. Fy tusan, jag har inte kunnat sova nånting inatt! nästan iaf. Kunde aldrig somna igår.. Försökte verkligen, hur kul är det liksom att ligga uppe i mörkret på natten, helt tyst :P Nää de går fetbort. Så idag är jag inte ett dugg utvilad, mår illa och har ont i ryggen :P De kanske iofs va en anledning till att jag inte kunde somna igår, att de gjorde grymt ont i ryggen hur ja än låg. Ja har ju ändå alltid ont i ryggen, men nu är det värre, liksom när jag ligger ner. Kanske e för att jag suttit så mkt i helgen, dålig stil haha :P

Jaja, ska dricka mitt vatten nu, och se på the voice. Josefin är tillbaka från Egypten nu, brun och snygg. Påminner mig om va jävla blek ja själv är haha. Men palla sola och få cancer. Ne men ja vågar inte sola i gävle ;P Finns ett solarie alldeles vid mig,  men de känns inte som ett bra område att gå ensam och lägga sig naken i ett solarium.. Finns inte dörrar som e starka nog haha ;P


Falkenberg     snodd av amanda


Hard Rock samma helg.

Då var man iaf lite brun ;) fett nice


Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår det att du inte vill sola där. :S jag har också skit ont i ryggen :(

2009-12-07 @ 12:15:04
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är ju kul att nån är brun iaf:p

2009-12-07 @ 15:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0