Frysen e bara förnamnet

Stack ju iväg till stallet idag, och det vart en liten ridtur med Carina. Skönt att hon var hemma så ha fick komma in i värmen medans ja väntade på att hästarna skulle äta upp lunchen.
Lekte lite med Otto därinne, deras söta katt :) Han klättrade nästan innanför jackan på mig, med klorna, de kändes bra :P
Ridturen gick bra iaf, men ja tror inte min häst gillar mig så mkt ;P Vänder ju rumpan till i boxen hela tiden haha.
Och mitt ansikte förfrös när vi va i skogen, shit ja hade varkligen ingen känsel. Om ja hade fått en gren i ansiktet hade ja inte ens märkt det.
Så ja kom på den smarta iden sen att man kanske skulle rida med smör i ansiktet. Eftersom dom säger att de e bra med feta hudlotions på vintern för att skydda huden. Då borde ju smör vara ännu bättre :D
Eller a nä juste, fick vi ju lära oss att fettlösliga ämnen tar sig in genom huden. Funkar inte haha, blir man ju fet av att rida istället för tvärtom ;P

Jaja, nog med bullshit nu ;) Jag fryser som ett arsel och är lika hungrig.. Så ja ska kura ihop mig i soffan nu och vänta på kallopsen ;P Yummi


Kommentarer
Postat av: Ida

Butterface1 haha

2009-12-17 @ 20:23:53
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0