Fredagsmys

Nästan iaf ;P
Besiktningen gick som väntat åt helvete. Så de blir ju intressant att se hur ja ska klara mig utan bil i gävle :P
Åkte hem efter den, och surade lite haha. Inte på mitt bästa humör. Trampade på mammas crosstrainer en halvtimme, i förebyggande syfte eftersom jag tänkte tröstäta chips haha. Men de vart inga chips för Ida kom och  hämtade mig och vi åkte till bollnäs och hälsade på sötis Karin :) Först i hennes stall och kollade på den hårigaste lilla häst jag sett haha ;P Sötis. Och sen hem till Karins hus och shit vilket baaaaaadrum! Man vart ju riktigt dusch sugen. Porrbelysning va de där också ;P Nice.
Ja de va riktigt trevligt att träffa Karin igen, Ida med för den delen. Ses ju inte så ofta nu för tiden :)
Och på vägen hem hahahaha. Shit Ida du e ju så knäpp ;) Hon sänkte farten för hon såg nått på vägen, vafan tänkte ja för ja såg bara en människa på en bussplats ja. Men tydligen va de ett gäng fjortisar som gick (fulla förmodligen) efter vägen. Kolmörkt ute på 90väg när de e snorhalt. Snacka om Osmart.
Men Ida vevade ner fönstret och skrev att dom skulle skaffa reflexer för fan !;) Nått i den stilen iaf, Arg som tusan. hahahahaha så jävla bra.

Jaja, hon har släppt av mig hemma nu iaf :) eller för en liten stund sen. Så nu sitter jag och ser på film ensam, för alla andra sover. Eller mamma och Stefan, dom andra e inte ens hemma haha ;P
Så ja de e ju fredagsmysigt ;P Men ska snart sova iaf för ska upp tidigt i morgon och släppa ut hästarna. Håller tummarna för att ja får upp någon av dörrarna på bilen :P


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är ju du som är sötis :p



"skaffa reflex för i helvete" skrek ja

2009-12-21 @ 01:26:07
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0