En liten grej

Idol har nu kollats på och Erik totalt ägde sönder hela stället! :D Han är så jävla bra. Jag har tokröstat kan ja lova ;) 

Har sett på cirkus möller, med sean banan som e så jävla rolig. Helt sjuk ;D
Och nu är det nyheter innan röstningen i Idol...
Dom visade bilder från en gård som åkt dit för djurplågeri. Och de e väll det minsta man kan säga. Alltså jag blir så jävla spyfärdig. Hur fan kan man göra så!? Ja hatar människor som gör så där, fattar dom inte att utan djuren så finns inte vi människor, så varför kan vi inte bara behandla dom på bästa möjliga sätt innan vi dödar dom och äter upp dom. Visa lite tacksamhet förfan! Det är en massa nu med grisar inför julen som mår dåligt och allt, vidrigt säger jag! Det dom visade nu gällde kossor. Och dom hade en halvmeter lera i sin "hage" som vissa kossor låg döda, dränkta i. Och dom andra stog efter kanten och hade ingen mat och inge vatten. Mm nu fick han ägaren böter, men vad hjälper de liksom ? Skjut han istället, eller låt han ligga och flyta omkring i leran utan mat så får han se hur det känns.. Usch äckliga människor det finns.



Bilden har inte med den nyheten att göra, men hittade ingen annan. Det som var på nyheterna var MYCKET värre, men ändå.. Fy


Också fy på Idioter som går och slår ner tjejer bara sådär ändå! Vart är vägen på väg när man inte ska våga gå ut ensam för att man e rädd att bli överfallen !? Ska alla tjejer behöva skaffa sig en pitbull eller ?
Massa skit har det kommit till sverige, minst sagt..

Kommentarer
Postat av: Ida

Tur att jag itne såg det, då hade jag väl börjat böla

2009-12-06 @ 12:27:13
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0