Dan före dan

Alltså före fredag, med bartömning ;) ohjeeeaa

Gick iaf ut på min morgonpromenad när jag vaknade. Riktig promenad haha. Blir bara kortisar när jag börjar i skolan tidigt. Har ingen lust att gå nån längre sväng när de e kolmörkt ute :P Men nu e ja ju ledig :) Va ledig igår med, så himla skönt :)
Nu har jag nyss ätit lite gröt, och ser på tv. Men ska ta tag i plugget nu, på allvar liksom. Tentan närmar sig.
Får passa på nu när de bara e skit på tv ;P Är så svårt att plugga när man sitter här för det finns så mkt som distraherar. Men men, får tänka att jag Måste plugga eftersom vi ska ha massa muskelfrågor på våran "förfest" i morgon ;D




Kommentarer
Postat av: frida

Japp det ska jag :) du med ser jag :)

2009-12-10 @ 22:02:02
URL: http://friidapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0