Brrrrrrrrr

Det är kallt ute idag, så snart kommer de nog snö. Men de blir ju roligt för mig, tror mina dubb e skapligt nerslitna, har ju åkta en massa nu utan snö liksom.. Så får väll se, va de är för väder den 14e då ja ska åka hem för lite jullov :)
Nu sitter jag och ser på Christine, de e så kul haha ;P
När jag kom hem fick jag börja med att städa, äcklet hade vart snäll och stökat till lite..

 



Nu har jag iaf ätit lite, kalopps som ja hade i matlåda sen ja va hem förut. Mums med riktigt mat :)  Men nu är den slut så ska laga till nån ny matlåda sen i eftermiddag så ja har snabb lunch i morgon. Vi har ju heldag i skolan och man har inte direkt mkt tid på sig att äta när man har en timmes rast bara. Hem, ut med hunden Och äta liksom. Shit ser inte fram emot det, sjukt jobbigt va de sist. Kasta i mig maten så ja spydde nästan, och sen vart ja hungrig igen snabbt eftersom ja inte fick i mig så mkt.. ja skit helt enkelt :P

Har iaf knåpat ihop lite bilder på min blekning, nu när jag haft i silverschampo och mitt hår inte e pissgult längre. Lite gult, men inte så illa som de va igår. Hua, tur de finns mössor haha! ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0