trött.com

Satan vad trött jag är, fast jag inte ens behövde jobba hela dagen idag. Städade och så på morgonen men sen fick vi åka hem kl 12 för dom vart tvugna att stänga badet för pumpen va trasig eller nått. Men dom skulle fixa det så i morgon funkar de nog som de ska. Har suttit och typ kollat lägenheter med mamma halva dagen iaf. Utan framgång tyvär :(
Sen har vi ätit tacos och haft lite efterskotts kalas för kevin som fyllde år för en vecka sedan ;P Så lite tårta har man också smällt i sig, verkligen onödigt haha. Så ska försöka pallra mig upp i morgon och ta en promenad, men är verkligen sjukt jobbigt, allt är jobbigt just nu. Jävla förkylning...

Nä nu kanske man skulle ta och sova, börja i tid för brukar gå tugnt att somna nu, eller brukar har vart så några dagar. Typ sen jag kom hem från "roadtripen".  Va väll för vi sov så lite då ;) höhö


Nä fy fan, God Natt!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jaså? : ) Vem är det du känner här? : )

2009-08-05 @ 23:24:00
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0