Torsdag

Idag har jag haft en skön dag på jobbet iaf. Mycket sol och värme och de kan ja säga Behövdes ! Vart väll inte direkt brun men man kan ju få allt ;P
Har tom vart ute och ridit idag jag, bara en kort jogging sväng typ för jag hostar ju sönder mig :S Men de va ju nått iaf :) Och nu sitter jag i soffan och kollar på Ghost Whisperer :D Hur bra som hällst, och Jim! Vem vill inte gifta sig med honom liksom ;P Yummi !  Justde, jag såg en orm när jag va ute och red idag. Hoppade av och plockade upp den, har alltid velat hålla i en orm och dom där kopparormarna kan ju inte bitas! Den va skitgo iaf, så jag har döpt den till Alfons och han bor nu hemma hos mig :D









































Kommentarer
Postat av: mattias

haha du skulle ha tagit en huggorm istället ;)

2009-08-07 @ 09:23:57
Postat av: kicki

haha! du är ju galen ! själv skulle ja inte ta i den för pengar ens ;)

2009-08-07 @ 16:20:38
URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0