Torsdag

Glömde blogga igår haha. Men är väll ingen som gråter över det :P
Familjen åkte iaf till Karlskoga igår kväll. Eller alla utom jag och Nelly hehe, kom på att hon också är hemma. I söderhamn iaf. Jag hade ju inte alls velat följa med , nej nej ;P Men jag kommer efter i morgon kväll iaf :) Synd bara att ja missar alla racen i morgon. Kevin kör ju bara Ett race på lördag och alla andra racen i morgon så är ju mest att se på fredagar. Men så blir de när dom ändrar så att tävlingen är fredag-lördag istället för lördag-söndag som de va förr. Folk jobbar ju liksom. Man måste typ ha eget företag om man ska kunna hålla på med racing haha, eller en väldigt schysst och förstående chef kanske. Känns som de vart väldigt många företag annars haha ;P

Nu sitter jag iaf och äter lite frukost samtidigt som jag lagar min lunch. Orkade inte göra det igår för jag va så sjukt trött.
Håller även på att tvättar lite, men kom på att jag faktiskt inte behöver ha så mkt kläder med mig, de jag ska ha på mig på lördag bara. Åker väll dit i mysisar eller shorts bara. Inte de skönaste som finns att åka bil flera timmar i jeans kanske ;P
Måste iväg med ett papper till Gunilla innan jobbet också så måste nog skynda mig lite nu.

Skriver väll senare igen kanske ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite nyfiken, vad är det du ska läsa för program/kurs på högskolan? :D

2009-08-13 @ 10:02:35
Postat av: kim

hälsopedagogiska :)

2009-08-13 @ 18:00:49
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Postat av: kicki

ja du vet de blir hur bra som hellst! ;D

2009-08-13 @ 20:05:42
URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0