Tisdag

Ja de va ju kul att det förra inlägget funkade.... Men de va skitkul iaf ;P Gå in på den sidan och prova själv.

Nu sitter jag mätt och belåten framför tvn iaf. Hade en tung dag på jobbet idag med, somnade nästan flera ggr och när jag städade omklädningsrummen på morgonen så fick jag sitta och vila flera ggr för ja va helt slut. Även att jag typ inte har nån röst nu också, måste vara svininfluensan som spökar haha. Men om de är det så behöver jag iaf inte vaccinera mig mot det sen, sprutor är ju inte det roligaste man vet liksom. Inte på en själv iaf. Har även hört att vaccinet typ inte är nå testat heller, så man kan få massa okända biverkningar. Lät ju skitkul haha.
Jaja, efter jobbet så åkte jag till stallet iaf. Men orkade verkligen inte rida idag heller, shit va dålig hästägare jag är.. Men jag gick iväg och longerade henne lite iaf, så hon fick springa lite. Hon såg tom trött ut när jag va klar, lika trött som mig haha, Kanske hon också har svinflensan ? ;)


































Nu ska jag iaf kolla på tv4 fakta. Handlar om barn med ett sjätte sinne. Skitspännande med sånt ju :) Hoppas det inte är massa töntigt tjaffs bara, vore coolt om nån kunde typ flytta grejjer med tanken, och tända eld på saker. Ja ni vet lite X-men style ;) Hähä


Juste, jag kanske kan åka till Karlskoga ändå ! Jag blir typ lyckligast om jag får det :) även om de bara är att jag kommer på fredag efter jobbet, men jag nöjer mig med de ja får :D  hoppas hoppas hoppas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0