Söndag

Vem gillar söndagar ? inte jag..
Sjukt sliten idag, efter en hård vecka ;) Jag var piggare igår än ja är idag. Känns som jag hade en karatefylla igår, men det hade jag ju verkligen inte.
Ska väll berätta lite om min stockholms resa då. Kom fram hemma hos Jocke vid typ 14. Och då åkte vi in till stan och käkade lite, jag, Jocke, Mattias, Filip och Kevin :) Och alla utom jag shoppade lite också. Jag däremot hittade inget som föll mig i smaken, alltså i festväg. Hade inte hela dagen på oss så fick springa igenom affärerna lite snabbt bara. Sen vart det Party iaf, vi "teamet" och jockes syster och henns kompisar. En av dom såg ut som Danny tyckte jag haha ;P
Sen efter lite mys ute på altanen så drog vi som var över 18 in på krogen :) Ett ställe som heter toxic tror jag, och vi hade skitkul :) Va kanske inte fetaste stället i sthlm men allt i sthlm är värre än söderhamn så ;)  Sen drog vi på donken efter krogen, och där vart de slagsmål typ. Nån turk som börja veva med en stol, tror att en annan kille började blöda i huvudet och en tjej vart också träffad. Stackars henne. Även att jag vart fetlurad när vi stog i kassan. Av en viss person som ringde mig ;) Sa att han också va i sthlm och att han såg mig så jag trodde han också va på donken. Så sa han typ vänd dig om så ser du mig, och jag vände mig och han sa nej inte ditåt, andra hållet haha. Så jag stog och snurrade runt där jag på donken, fast personen Verkligen inte var i sthlm! haha blondie. Sen efter donken så vart det efterfest hos Jocke, där hans syster med kompisar fortfarande höll igång, kvällen avslutades med ett bad i badkaret haha. Somnade väll kl 6 ungefär. Grym "semester" har jag haft iaf, och sthlm måste absolut göras om! :D Hoppas att jag får med mig någon tjejkompis till nästa gång bara :)



Nu så har jag nyss vart i stallet, och legat på soffan mest hela dagen förutom det typ. Men nu ska vi snart äta, grillat och massa sallad, Muuuuums ! :D Sen blire bara tvn och tidig kväller skulle jag tro. I morgon så ska man ju tillbaka till jobbet igen, hoppas verkligen på bra väder i veckan, börjar bli sjukt tjatigt att sitta därute i halvregnigt väder med typ 5 badande per dag. Känns så himla onödigt liksom. Men men, Money money :)  Längtar verkligen till nästa löning haha, mina pengar är redan slut efter den här veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0