sådärja

Nu är jag tillbaka igen också haha. Vart inge bloggning igår för jag hade alldeles för mkt att göra. Började med att jobba ju, och sen direkt efter jobbet så åkte jag till stallet, sen hem bytte om och åkte till gävle. Hem till Thornbergs och åt tacopaj (skiiiitgod) och sen åkte vi och tittade på "min" lägenhet som majsan har fixat ;) Sen va superfin iaf, och bra stor för att vara en etta tyckte jag :) balkong och riktigt kök ;P Vi åkte även runt en massa i gävle och kollade olika vägar till högskolan så jag ska hitta dit sen ;P Men tror att de blir den lägenheten iaf, så då flyttar jag nästa vecka för skolan börjar ju den 19e ! :) Blir lite tajt att hinna fixa möbler och så men får bo där ett tag lite halvtaskigt sådär och sen fixa riktiga möbler och även tapetsera om nån helg :) Shit , kommer bli asbra :D Blir jag sambo med mig själv ;D höhö

Nu är jag cp trött och orkar inte skriva nått mer ;P Ska äntligen få maaaat nu (glömde äta lunch på jobbet haha) så hörs då ;P

Föresten, tack för massagen, de va supernice ;D hehe

Kommentarer
Postat av: kicki

SHHHEEET! VA ROLIGT ! vart i Gävle då? hehe..då får vi ta och fika nån dag då ;)

2009-08-12 @ 21:24:20
URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0