Måndag

Nu är jag tillbaka i lilla lägenheten igen. Kom hit ganska sent i går kväll. Vi åkte ju runt och handlade lite i gävle och så ringde vi på en soffa i sala som vi åkte och hämtade på kvällen. Kom väll hit typ elva och sen tog de ju ett tag att bära upp alla sakerna. Soffan va ju ingen lättviktare direkt, inte divan delen iaf.
Så nu står de en soffa här iaf, i tre delar upp efter väggarna haha. Men den ska fräschas upp lite innan ja börjar använda den, en planka ska lagar och så måste jag dammsuga den. Hon som hade den innan hade katter så den är lite hårig. Och jag vill knappt ens ha min hunds hår i soffan så , De ska bort ! ;P

Så idag vet jag inte ritkigt vad som händer än faktiskt. Ska väll iväg på nått senare, man skulle komma som man inte är (?) och de är ? haha Ja vi får se va ja hittar på.. För övrigt så har jag inte kunnat sova nått inatt typ. Jag tror att jag börjar bli sjuk igen :S Har så jäkla ont överallt och känner mig typ febrig.. Jävligt roligt ! Undrar ja om de va allt de lättklädda i fredags som gjorde det haha. jaja, får ligga inne och kurera mig hela dagen då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0