hello alla

Nu va de länge sen jag skrev nått här, men jag har haft fullspäckade dagar kan man säga.
Flyttade ju till Gävle i tisdags, så nu sitter jag ny duschad i min egna lägenhet. Nice ;P Har börjat skolan också, i onsdags. Och jag trivs jätte bra :) En kul klass, och alla är så himla snälla. Och dom "faddrarna" är skithärliga :)
Ja va har vi gjort då, började med lite info om kursen av några lärare. Sen tog faddrarna över oss och vi lekte lite lekar och fick våra "smeknamn" haha. Eller vi gav väll dom till oss själva igentligen men vi visste inte att vi skulle bli fast med dom hela skoltiden sen ;P Dom sa att vi skulle säga vårt namn och sen en sak som börjar på samma bokstav. Jag ska Kim Katt så ja, nu är jag katt ;P  Sen vart de även fest på det, på ett ställe som heter lilla vall. Det va asroligt :) Lite smålerigt underlag bara haha, men wtf.
Igår så vart de mer lekar. Eller tävlingar kanske man ska kalla det. Summergames tror jag dom kallade det. Vet inte alls hur de gick för vårt lag men grymt kul va det iaf :) Ska väll bli nått liknande idag, fast nere på stan.
Nu ska jag klä på mig lite ;P Höööörs.




Kommentarer
Postat av: sannapanna

välkommen in i gänget kim! :) har du kul ppå nollningen hittills? / sanna

2009-08-24 @ 17:19:23
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0