Hälso pedagog ja säger hälsopedagog!

Nu är jag hemma i Söderhamn. Sitter och myser i soffan med Äcklet :) Han har verkligen saknat mig haha ;) eller inte haha ;P Nog jag som saknat han mest, men snart så flyttar han ner till mig iaf :)

Igår så hade jag en mycket tokig dag iaf haha ;P  Vi var nere på stan och hade nå tävlingar. Vart mycket hud haha, och jag har aldrig vart så avklädd i en fontän förr ;P Oförglömlig dag ;P Och våran dans var ju klockren ;) Call on meeeee! Yeah ;P  Efter de roliga så gick jag och Anja och käkade middag på subway ( första gången för mig) och så handlade vi lite dricka till kvällen ;P Och jäklar vilken rolig fest de va :)  Fattar inte hur människor kan vara så grymt härligt :)  Och Kåren var fan så mkt bättre än våra krogar här i söderhamn haha ;P Lite kul. Synd bara på de dåliga vädret, men jag hade ju både sällskap och ett paraply så gjorde inte så mkt att man fick stå och bli blöt ibland ;P haha Och jag var glad att ja va så smart att jag packade ner platta skor och ett par mysisar i väskan. Annars hade de blivit lite kallt, men vi slapp gå hem igår iaf, skönt de för de tog ju nästan en timme gången innan och nu regnade det också.

Jaja, nu sitter jag iaf och kollar på den gröna milen. En rätt jobbig film, fast bra. Har sett den förr men fanns inte så mkt annat att se. I morgon så åker jag tillbaka till gävle igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0