grymma värld

Ja fy tusan! Jag är sjuk igen !! Hur orkar det hålla på så här, va har jag gjort för ont liksom ?? Hade ju feber förra veckan, och de kan man nog skylla på en vild nollningsvecka. Men ja sen fram emot helgen så vart jag piggare igen, förutom lite hostig å sådär men de sitter ju i länge. Stack ut och red och så på söndagen, och så började jag känna av lite huvudvärk.. Sen small de till och jag fick feber, Bara lite men ändå. Hade 37,4 innan jag åkte från söderhamn. ( jag ligger på 36.5 i vanliga fall ) Men sen när jag sitter i bilen så känner jag mig bara sämre och sämre, inte fräsch alls. Vart nervös ett tag att jag inte borde ha kört bil igentligen för jag tyckte inte ja hade så bra koll.. Men va gör man, ja va ju ensam med Äcklet liksom. Väl i lägenheten så känns de ännu värre ändå, tog en dusch och då kändes de lite bättre igen, man blir ju så öm i huden liksom. Men sen kunde jag nästan inte sova på hela  natten, svettades och frös om vartannat. Men klev ändå upp och gick till skolan. Känns inte som en jätte bra ide att missa massa saker så här i början när man ändå inte fattar nått liksom. Kändes mig ju hängig men gick ändå bra, skrattade lite tom när Nathalie "kastade" ner sin bok på govlet, i nått jäkla hål som hon fick hoppa ner i sen ;P Men när jag kom hem så small de bara till och jag känner mig just nu dödsjuk utan  att överdriva.. Har legat helt utslagen på soffan sen ja kom hem, inlindad i ett tjockt täcke och ändå fryser jag så jag skakar :S Käre värld haha, hoppas de inte är nå allvarligt.. Hade gärna haft min mamma här nu.. Kan inte ens gå och handla och jag skulle kunna döda för lite soppa, kan ju inte svälja vanlig mat. Åååh jävla bajs. Skulle ha träffat Johanna och Kicki för en fika på stan också men jag fick ställa in för jag kände mig inte alls fräsch. Hade nog vart som att köra bil Kanonfull, med andra ord Livsfarligt. Vill ju inte att lilla äcklet ska bli mattelös liksom.. Vill verkligen inte missa skolan i morgon heller, vi har ju vårt grupparbete som vi Måste göra. Hade tänkt plugga lite ikväll också på den andra uppgiften men de pallade jag verkligen inte med.. Laddar inför att bli lite piggare till i morgon istället.

Om jag inte svarar på telefonen, kom hit och bryt upp dörren för då har jag nog kolat.

Kommentarer
Postat av: kicki

De de låter ju inte bra alls dedära. skicka ett sms eller ring om du blir hemma och behöver ha nått hem handlat! Så kommer jag förbi. Du ska inte sitta där och inte kunna få hem lite soppa ens. Men du måste höra av dig om jag ska kunna hjälpa dig bara :s

2009-08-31 @ 22:34:22
URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0