Grattis sötnos

Jaaa, Idag så var det precis ett år sedan som mitt lilla äckel föddes :D  Världens sötaste är han <3

Tyvär så har han inte fått nå presenter för ja har inte hitta nått som passar. Inte så kul att ge honom nå gott typ grisöra eller så för då blir han dålig i  magen. Men han ska få en ny fin korg sen att ligga i, men får bli en efterskottspresent för har inga pengar nu ;P Han ska även få en ny bur/väska för den gama börjar bli lite äcklig haha. Ett halsband ska ha med få för dom han har är typ för småa. Förutom de han har på sig som han har haft sen jag hämtade honom. Men de är istället ganska slitet och sprucket eftersom de är läder och jag inte direkt smörjer in de ;) Så ja de blir några presenter ändå, fast Senare haha ;)

Nä nu ska jag åka och jobba, på min bränna haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0