God fucking morgon!

Jag är uppe tidigt !? :O haha, Kom trots allt inte i säng förns säkert efter 3. Bra jobbat haha.
Vi hade ju våran Finsittning igår,med trerätters och massa underhållning ;P Askul med andra ord, sen drog vi vidare till Kåren och shakade som fan. Jag och Nathalie körde på stenhårt haha ! ;P A de va så jäkla roligt iaf :) Men nu blir de lugnt ett litet tag iaf ;) Måste ju plugga också.
Men jag måste fan ta och skaffa en platt tv så ja kan se på film på kvällarna iaf, på tvn och inte med datan i knät. Så mkt skönare också att kunna koppla datan direkt till tvn istället för att bränna ut filmerna på dvd först. Visst de går ju med bra, men vilket slöseri liksom, man ser ju ändå oftast filmen bara en gång och sen aldrig mer. Alltså onödigt att bränna ut på skiva.. Men men , ska ta och leta på en plattis ;P Vill ha lite större tv med, sist ja såg på F1en här så såg man inte ens va de stog i ställningslistan som är till vänster i bild när dom kör, visst ja låg i sängen man ja har ju inge fel på min syn så tvn är alltså för liiiten ;P jaja..

Nu då, jag sitter i soffan och kollar på tv nu, och de är bara skit på tv så ja fattar inte vad fan ja gör uppe haha. Men ja kunde inte sova längre, dont know why. Kanske för att de va jätte fint väder ute när jag vaknade, soligt och härligt, och Äckelvarmt här inne !
Snart så ska ja ta och åka hemåt iaf, mot söderhamn. Men läre väll vänta nån timme till iaf så jag inte fastnar i nån blåskontroll eller nå, de vore tråkigt haha. Igentligen så har jag verkligen ingen lust att åka hem, lyskväll, så alla människor kommer typ sitta och mysa ute i nån stuga eller iaf vid vattnet av nått slag. Kuul , Nä. Tacka för att tvn finns ;) Men ska iaf bli mys att träffa mitt lilla äckel :D miss him <3  Även min söta häst har jag saknat, så de blir nog en ridtur idag och vädret är lika bra hemma som här :) Undrar när jag kommer börja kalla de här för hem istället för söderhamn haha ;P

Jää, Längtar även till Knutstorp !! Inte långt kvar nu ju, och vi i min grupp hade inget på torsdag så de är ju perfekt, missar jag inget :) Hade ju ändå åkt, men skönt att man slipper missa något så här i början. Vi lär ju dra på onsdag eftermiddag då de är en bra bit ner till knutan, Får se då om man ska åka racing trailer eller husbil :)

Shit, mitt längsta inlägg hittils? Måste börja skriva kortare och oftare tror ja ;P


                                                                                                                                         confused


Kommentarer
Postat av: sannapanna

jaa ja har läst din blogg & sett bilderna han va så jävla söt din lille :) min är en barbet. toksöt & helvild. men man ska ju ha lite att göra oxå ;P

2009-08-29 @ 10:27:08
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0